Основною метою проміжного оцінювання, що відбулося 28 березня 2025р. на кафедрі сімейної медицини і терапії, стало оцінка рівня практичних навичок та теоретичної підготовки, а також визначення ефективності освітнього процесу підготовки в інтернатурі.
Процес оцінювання відбувся за класичною методикою. Практична частина включала навички клінічного обстеження, діагностики, вміння комунікації з пацієнтами. Теоретична частина проведена у вигляді співбесіди.
Критерії оцінки: відповідність кваліфікаційним вимогам засвоєння програмного матеріалу, рівень засвоєння практичних навичок.
Проміжне оцінювання показало достатній рівень професійної поведінки, зокрема етичні аспекти, вміння працювати в команді, відповідальне ставлення, що є важливим елементом формування майбутнього фахівця, сімейного лікаря.